GB Network Solutions - Malaysia’s Number 1 Web Hosting Provider


Assalamualaikum. Hye guys!


Hari ni Zeza nak share kat mana Zeza beli domain for my blogs. Sekarang ni Zeza dah ada 2 blog berdaftar dengan domain dot com. Dua2 ni Zeza register under GB Network Solutions.

So far Zeza berpuas hati dengan servis yang disediakan. Harga pun bagi Zeza sangat berbaloi. Zeza just register domain sahaja. Dia ada provide untuk hosting lain pebenda ntah Zeza pun tak pandai nak cerita sangat. Benda2 networking bla bla ni serius Zeza tak tau sangat. Nak tahu lanjut kenalah tanya pada yang lebih arif okay. ^^,

New rate for domain registration hanya RM45 setahun. So kita kena renew annually la. Korang rasa berbaloi tak rate macam ni? Bagi Zeza okla kot. Support team diorang pon sangat membantu if we have any problems regarding our purchase or any problems regarding networking ni semua sebab nanti kita akan diberi satu akaun untuk kita login (Client Area). So kat situ nanti kita boleh la check bila kita punya domain akan expired. Apa2 problem boleh direct dengan support team diorang. Kita just perlu open ticket je untuk ajukan berkenaan sebarang pertanyaan dan permasalahan yang berkaitan.

Janganlah korang pergi open ticket cari jodoh pulak. Aiyooo, matilanakkk.. ^o^||

Macam masa Zeza baru2 register domain www.zezayurika.com ni pon ada problem nak setup. Hantar je ticket kat diorang, nanti diorang punya technical support team akan bantu. Alhamdulillah, setel semua within few days je.

Actually okay je kalau u guys nak guna blogspot.my ni. Tak ada masalah pun. Depends la atas masing2 kan. Zeza just share sebagai informasi kepada sesiapa yang berminat nak register domain untuk website atau blog. Bolehlah cuba contact GB Network Solutions. Diharap entri ini bermanfaat untuk semua.


Okaylah, that’s all for today! Till next update. Assalamualaikum. Bye!


Thank you.💋


3 comments

  1. salam zeza..
    good info..yaya tgh survey lg ni web utk update domain..huhu
    45 ok la kot setahun..emm

    anw, yaya follow zeza ye ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam yaya. Thank you sudi follow.💋

      Delete
  2. harga masih mampu nak bayar lagi ni. tapi tu lah setiap tahun naik dan naik harga domain kat mana² pun =__='

    ReplyDelete

Kindly Leave Your Comments Here. Thank You!