UNBOXING : Royal V By Jamu Ratu Malaya

Assalamualaikum. Hye guys!

Hari ni just nak belanja video Zeza unboxing produk Royal V dari Jamu Ratu Malaya! Zeza sebenarnya teruja sangat nak unbox dan cuba sendiri produk ni tau. Sebab apa? Semestinya kerana manfaat dan kebaikannya yang diramu khusus untuk kesihatan dalaman wanita. Dikuasakan pula dengan penggunaan bahan-bahan aktif semulajadi dalam penghasilannya yang memang diperakui khasiatnya dalam penjagaan kesihatan dari dalam.

Jom tengok Zeza unbox dan cuba produk ni jom!



Sorry la kualiti bunyi dan pencahayaan video tak berapa cantik. Lama tak edit video plus kekurangan kelengkapan dan props. Ahahaha! In Shaa Allah, pelan-pelan sis cuba perbaiki gaya mutu dan keunggulan dalam pembikinan video naa. Semoga terlahirlah video-video yang lebih elok, segak, dan indah kejadiannya di masa hadapan. Kah! ^0^”

Yang pastinya Royal V memang sedap sangat korang. Rasa macam nak togok je terus. Hehe.. Semoga istiqamahlah hendaknya demi untuk kesihatan dalaman. Aminn.. Nanti lepas dah consume produk ni sampai habis, In shaa allah Zeza akan buat review.

Kalau korang berminat untuk dapatkan Royal V atau produk-produk keluaran Jamu Ratu Malaya yang lain, boleh klik link di bawah. Jangan lupa subscribe to my channel untuk latest video update! (KLIK SINI UNTUK SUBSCRIBE). Thank you sudi baca!💋



Facebook : 

Whatsapp :
+60 13-245 3182 (Atiqah)
+60 19-697 2154 (Mariani)


1 comment

Kindly Leave Your Comments Here. Thank You!