REVIEW : Wee Baby Hair Serum – Pelebat Rambut Berasaskan Bahan Semulajadi

Assalamualaikum. Hye guys!



Bagi yang follow IG @zezayurika, hari tu Zeza ada share di insta story tentang satu produk untuk penjagaan rambut khusus untuk bayi dan kanak-kanak termasuk orang dewasa Wee Baby Hair Serum. Zeza ada janji juga nak share tentang serum ni di blog kan? So hari ni Zeza share dengan korang okay. Sebelum tu mohon maaf sangat-sangat sebab lambat update. Nak mencari waktu yang betul-betul lapang dan tenang tu memang bercinta sikit. ^..^||

Serum ni sebenarnya gift dari salah seorang rakan sekolah Zeza. Dah lama dah dapat tapi belum berkesempatan nak share di blog. So hari ni Zeza share apa dia Wee Baby hair Serum ni, apa kandungannya, dan apa manfaatnya untuk kita dan baby kita.


Wee Baby Hair Serum

Wee Baby Hair Serum adalah sejenis serum rambut yang dihasilkan dari kombinasi beberapa kekacang seperti badam dan makadamia serta ditambah baik pula dengan ekstrak dari lavender, rosemary, herba clary, dan kebaikan dari aloe vera yang berkualiti tinggi. Ianya selamat digunakdari bayi yang baru dilahirkan sehingga dewasa. 


Bahan-Bahan Yang Digunakan Untuk Menghasilkan Wee baby Hair Serum

Kebaikan dan manfaat Wee Baby Hair Serum:-
  • Dihasilkan dari sumber semulajadi
  • Berbau vanilla yang harum
  • Tidak berminyak dan cepat meresap
  • Sangat berkesan untuk pertumbuhan dan melebatkan rambut
  • Produk bumiputera

Cara penggunaan:-
  1. Picit 1-2 titik serum terus ke kulit kepala, diikuti urutan kecil membulat selama 10-15 saat.
  2. Biarkan kering dan tidak perlu dibilas.
  3. Sesuai digunakan pada waktu sebelum tidur.
Kandungan : 30 ml


#ReviewByZezaYurika

Sejujurnya Zeza jarang-jarang je apply serum ni sebab anak Zeza tak ada masalah bab rambut jarang ke apa. Rambut dia memang cepat tumbuh dan cepat panjang. Cuma Zeza apply sekali sekala untuk kesihatan dan kesuburan rambut dan kulit kepala anak Zeza. Since Zeza sendiri tak berapa boleh bau sangat bau campuran minyak-minyak kekacang ni. Mudah sakit kepala. That’s why la jarang apply.

Tapi, diakui serum ni memang bagus untuk kesihatan rambut. Tak kiralah untuk baby atau orang dewasa sekalipun. Kalau nak tau lebih lanjut tentang khasiat minyak kekacang yang digunakan untuk menghasilkan Wee Baby Hair Serum ni, bolehlah try google ye.




Kat mana nak dapatkan Wee Baby Hair Serum ni? Dulu kawan Zeza yang hadiahkan serum ni untuk baby Zeza memang ada jual. Tapi sekarang Zeza tak pasti samada dia masih jual lagi ke tak. But you guys boleh cuba contact kawan Zeza tu melalui link-link kat bawah ni ye.

Till then, jumpa lagi dalam entri yang lain. Semoga sedikit sebanyak dapat memberikan info bermanfaat untuk anda. Thank you sudi baca!💋






No comments

Kindly Leave Your Comments Here. Thank You!